Cytat:

"Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera"

Monteskiusz

środa, 14 sierpnia 2013

ZAPOWIEDŹ:Ogień- Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren

Autor: Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren
Tytuł: Ogień
Seria: Engelsfors #2
Stron: 600
Opis: Druga część bestsellerowego thrillera „Krąg” – historii sześciu nastoletnich czarownic z mrocznego miasteczka Engelfors 

Wybrańcy rozpoczynają drugi rok nauki w gimnazjum. Wakacje upłynęły im na pełnym napięcia oczekiwaniu na kolejny ruch demonów. Lecz teraz ku ich zdziwieniu zagrożenie nadchodzi z najmniej spodziewanej strony. Stopniowo staje się oczywiste, że w Engelfors dzieje się coś bardzo złego. Przeszłość splata się z teraźniejszością. Żywi spotykają umarłych. Krąg Wybrańców coraz bardziej się zacieśnia…

Moja opinia: Pierwszą częścią byłam zachwycona, a już od bardzo dawna czekam na kontynuacje i już niedługo się doczekam.


DATA PREMIERY: 28.O8.2013

3 komentarze:

  1. Czytałam pierwszą część, zachwycić mnie może nie zachwyciła, ale była dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam pierwszą część i bardzo mi się podobała. Na drugą czekam już dosyć długo. Na szczęście za miesiąc moje urodziny, więc jak tylko będę się pytać co chce dostać to wiadomo, że "Ogień" :)

    OdpowiedzUsuń