Cytat:

"Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera"

Monteskiusz

czwartek, 1 sierpnia 2013

Podsumowanie lipca

Powiem wam, że to jest moje pierwsze podsumowanie miesiąca, bo blog założyłam 17 lipca. Jednak postanowiłam, że jakieś podsumowania muszą być, wiec jeśli w tym poście bedzie czegoś brakować, to prosze powiedzieć o co chodzi i nie mieć mi tego za złe.

Ilość przeczytanych książek:
  • Szklany tron- Sarah J. Maas ( zrecenzowane)
  • Albin Gennifer - Przędza ( zrecenzowane)
  • Baggott Julianna - Nowa Ziemia (zrecenzowane)
  • Spętani przez Bogów - Josephine Angelini ( zrecenzowane)
  • Wędrówka przez sen-  Josephine Angelini ( do recenzji)
  • Pamietniki wampirów: ksega 1- L J. Smith ( do recenzji)
  • Roth Veronica - Niezgodna ( do recenzji)
Najlepsza przeczytana książka:  Szklany tron- Sarah J. Maas
Najgorsza przeczytana książka: brak
Ilość opublikowanych postów: 21- 1 konkurs, 2 zabawy blogowe, 1 post powitalny, 17 recenzji

Oprócz tego wszystkiego kupiłam sobie całą serie "Pamietniki wampirów."

Liczba wejść w tym miesiącu; 854
Liczba obserwatorów: 13 (ech, pechowe)

No to chyba wszystko. Jeśli w tym podsumowaniu czegoś brakuje to śmiało piszcie. Troche krytyki dobrze mi zrobi. ;)
Pozdrawiam, Kratka.


7 komentarzy:

  1. fajnie tu ;)
    http://miki-miiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog,mam nadzieje że wejdziesz na mojego ;)
    http://nelusia33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jeej ;D Ja się męczę z książką 50 twarzy Greya od 2 tygodni może więcej a ty w miesiąc tyle przeczytałaś już :o
    Jak na niecały miesiąc to dobrze ci poszło ! Bedziesz mieć teraz 14 obs :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :)))
    omgg dużo czytasz!!!
    Ja nie lubię czytać wolę słuchać , muzyka to całe moje życie :)))
    http://victoriacam.blogspot.com/
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły wynik! :)
    Sama poluję na "Szklany tron" ;)
    Niestety kasy brak ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników i czekam na recenzję Pamiętników wampirów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog,niezły wynik, naprawdę dużo czytasz !

    Mam nadzieje że wejdziesz na mojego :
    http://nelusia33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń