Cytat:

"Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera"

Monteskiusz

niedziela, 21 lipca 2013

Liebster Blogger Award

Zostałam nominowana przez http://naruto-sasuke51.blogspot.com do Liebster Blogger Award.
(„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Odpowiedzi na pytania:
1. Masz wielu przyjaciół?
Nie, mam jedną najlepszą przyjaciółkę.
2.Co najbardziej w sobie lubisz?
Lubię w sobie to, że moją pasją jest czytanie książek.
3.Namówił cię ktoś do założenia bloga czy to twój wybór?
Do założenia bloga nikt mnie nie namówił. To tylko i wyłącznie mój wybór.
4.Kim chciałbyś/chciałabyś zostać w przyszłości?
Aktualnie chciałabym być redaktorką gazety.
5.Masz ulubiony film?
Moim ulubionym filmem jest "Szkoła uczuć".
6.Chciałbyś/chciałabyś gdzieś wyjechać?
Oczywiście, że tak. Chciałabym wyjechać do Londynu.
7.Twój ulubiony zespół,piosenkarz lub piosenkarka?
Taylor Swift.
8.Masz jakieś wielkie marzenie?
Chciałabym umrzeć szczęśliwie jako staruszka.
9.Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Puchar lodów.
10. Jakie są twoje zainteresowania?
Oczywiście czytanie książek.
11.Czego nie lubisz?
Osób, które się za bardzo przechwalają i myślą, że są lepsze od innych.

Moje pytania do nominowanych:
1. Jaką książkę najbardziej lubisz?
2.Jak osiągnęłaś/łeś swój sukces w prowadzeniu bloga?
3. Czego najbardziej się wstydzisz?
4.Ulubiona piosenka?
5. Czego się najbardziej boisz?
6. Wymarzone wakacje?
7. Najbardziej radosne wspomnienie?
8. Jakie postanowienia na nowy rok szkolny?
9. Wymarzony dom?
10.Ulubiony owoc?
11. Jakie zwierzę najbardziej podziwiasz?

Blogi, które nominowałam:


5 komentarzy:

  1. Bardzo dużo się o Tobie dowiedziałam :) Też chcialabym odwiedzić Londyn.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ci w 100 % nominacji. :)

    my-magical-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację. Moje odpowiedzi znajdziesz pod linkiem:
    http://zaczarowane-strony.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-3.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń