Cytat:

"Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera"

Monteskiusz

środa, 24 lipca 2013

Intruz- Stephenie Meyer

Autor: Stephenie Meyer
Tytuł: Intruz
Stron: 560
Moja ocena: 10/10
Opis: Świat został opanowany przez niewidzialnego wroga. Najeźdźcy przejęli ludzkie ciała oraz umysły i wiodą w nich normalne życie. Jedną z ostatnich niezasiedlonych, wolnych istot ludzkich jest Melanie. Wpada jednak w ręce wroga, a w jej ciele zostaje umieszczona dusza o imieniu Wagabunda. Intruz bada myśli poprzedniej właścicielki ciała w poszukiwaniu śladów prowadzących do reszty rebeliantów... 
Moja opina: Nigdy nie byłam fanką książek science fiction. Ta książka jest jedyną taką, która mi się spodobała. Nie będę wam nic opowiadała, bo przy tej książce łatwo wszystko zdradzić, a ja nie chciałabym wam popsuć czytania. 
Wątek romantyczny jest tak bardzo różny od innych książek, że to aż niesamowite, że pani Meyer udało się coś takiego wymyślić.
Książka jest pisana trochę trudnym językiem, ale jak się już wczytacie, to nie będziecie zwracali na to żadnej uwagi.
Każdy szczegół jest perfekcyjnie dopracowany. Opisy są takie bogate, dzięki czemu wydaje się jakby tam się samemu było.
Jednym słowem jakim bym mogła określić tą książkę to: ARCYDZIEŁO.
Cytaty:
„Przez wszystkie te tysiąclecia ludziom nie udało się rozgryźć zagadki, jaką jest miłość. Na ile jest sprawą ciała, a na ile umysłu? Ile w niej przypadku, a ile przeznaczenia? Dlaczego związki doskonałe się rozpadają, a te pozornie niemożliwe trwają w najlepsze? Ludzie nie znaleźli odpowiedzi na te pytania i ja też ich nie znam. Miłość po prostu jest, albo jej nie ma.”
 „Nie obchodzi mnie ta twarz, tylko jej wyraz. Nie obchodzi mnie ten głos, tylko to, co mówisz. Nie obchodzi mnie to, jak w tym ciele wyglądasz, tylko co nim robisz. Ty jesteś piękna.”
 „Dusza. To chyba odpowiednie określenie. Niewidzialna siła kierująca ciałem.”

7 komentarzy:

  1. Czytałam tę książkę, była dobra, choć po mojemu arcydzieło to nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Twoją opinią :D Uwielbiam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę czytałam w gimnazjum, czyli kilka lat temu. Fajna jest, ale gdy chciałam do niej wrócić, zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czytać tę książkę .
    Zapraszam do mnie
    anamarafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam czytać ta książkę :P teraz na pewno po nią sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałem tą książkę i zgadzam się z Tobą w 100% - bardzo fajna historia. Teraz obejrzeć film i będzie git.
    Bardzo dobra recenzja :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny wygląd bloga :) taki ciekawy, a tak mało wejść? zareklamuj go :)a co do recenzji to spodobała mi się :)
    pozdrawiam
    http://zycie--trudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń