Cytat:

"Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera"

Monteskiusz

środa, 6 listopada 2013

Za ekranem: Pretty Little Liars sezon 1


Tytuł: Pretty Little Liars
Główni bohaterowie:

Aria Montgomery- Lucy Hale
Hanna Marin- Ashley Benson
Emily Fields- Schay Mitchell
Spencer Hastings- Troian Bellisario
Ezra Fitz- Ian Harding
Alison DiLaurentis

Opis:

Serial opowiada o grupce nastolatek. Pewnego dnia jedna z nich ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Po roku reszta dziewczyn zaczyna dostawać dziwne wiadomości. Okazuje się, że dziewczyny ukrywają pewną tajemnicę...

Moja opinia: 

Byłam bardzo ciekawa tego serialu. Pierwsze odcinki były bardzo niezrozumiałe i skomplikowane. Ale proszę nie zniechęcać się. W dalszych odcinkach wszystko się wyjaśnia. 

Wszystkie dziewczyny kiedyś przyjaźniły się: Aria, Spencer, Hanna, Emily no i ta, która ich wszystkich połączyła, Alison. Pewnej nocy dziewczyny budzą się, ale nie ma wśród nich Alison. Nikt nie wie co się z nią stało. Pozostałe dziewczyny tracą ze sobą kontakt. Każda poszła w inną stronę. Po roku znaleziono ciało Alison, a dziewczyny dostają bardzo niepokojące wiadomości. Ich drogi znowu się schodzą...

Po tym jak mniej więcej streściłam wam opis pewnie uważacie, że nie jest to tak bardzo skomplikowane, ale w serialu jest tyle wątków, że trudno się połapać. Chłopcy, rodzina, wrogowie. Każda dziewczyna ma swoje życie i można się trochę pogubić.

Ogólnie to serial bardzo mi się podoba. Bardzo polubiłam wszystkie dziewczyny. Moją ulubienicą jednak jest Aria. Pewnie dlatego że ona pisze opowiadania. Chciałabym być jak ona. Chłopcy też są niczego sobie. xd

W najbliższym czasie bardzo chciałabym przeczytać książkę, na której podstawie powstał serial. 

Polecam!


3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam wszelkie seriale :3 Zamierzam się właśnie na słodkie kłamstewka :P Ale jakoś tak nie zawsze wynajduję jakiś inny :/ Więc moje postanowienie. Muszę obejrzeć chodziarz kilka odcinków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym chciała obejrzeć kilka odcinków tego serialu :) Ciekawi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie,
    Chciałabym przedstawić dwie facebookowe zabawy. Mam nadzieję, że nagrody przypadną komuś do gustu i zechce się przyłączyć :) Ponieważ już niedługo święta, w jednej z tych zabaw do wygrania są książeczki dla dzieci o tematyce świątecznej. Wygrywają aż trzy osoby! W drugiej rozdawajce również wygrywają trzy osoby, za to nagrodami będzie wspaniała pamiątka w formie zdjęć w krysztale! Z całą pewnością warto wziąć udział. Zasady są niezwykle proste i w bardzo łatwy sposób można zdobyć fajne nagrody :)
    Nie chce nadużywać gościnności i nie będę wklejała tutaj linków. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to serdecznie zapraszam na mój profil, tam znajdują się blogi "Książeczki synka i córeczki" oraz "Babylandia". Banerki znajdują się na paskach bocznych. Klikając w nie traficie na te rozdawajki :)
    Od razu chcialabym bardzo przeprosić za tą autopromocję. Wiem, że wiele osób ma czegoś takiego po dziurki w nosie, jeszcze więcej z pewnością uważa to za brak wychowania czy też szacunku. Ja z całą pewnością mam w zamierze jedynie poinformowanie choć grupki ludzi o tych zabawach. Wiele takich osób dziękuję mi za informacje, ponieważ inaczej nie mieliby o niej pojęcia. Mam nadzieję, że w tym przypadku będzie tak samo :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń